Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kahville Huonekasviseurassa, Joensuu

19 syyskuun, 2020 @ 10:00 - 15:00

Heippa huonekasveilijat!
Tervetuloa jälleen mukaan kahvittelemaan muiden huonekasveihin hurahtaneiden kanssa. Mukaan mahtuu kaikenlaiset harrastajat, niin aloittelijat, konkarit, keräilijät kuin sisutajatkin. Ei ole väliä oletko kokeilija tai kasvualustahifistelijä, sillä meitä yhdistää rakkaus huonekasveihin.
Kierretään yhdessä ensin kukkakaupat, ennen kuin asetutaan kahville kahvila Cafe Roselle, Kauppakatu 33.
Tavataan kymmeneltä Kukkakauppa Astrantialla, Kirkkokatu 14 a.
Jatketaan siitä pyörähtämään Kukka- ja hautauspalvelu Eroselle, Koskikatu 11 ja päätetään kierros Kukka- ja viherpalvelu Leinikille, Kauppakatu 33, josta siirrytään kahvittelemaan.
Tervetuloa mukaan!
Huom! Kaikilla live-tapahtumilla on koronavaraus, joten tarkistathan juuri ennen tapahtumaa, mikä on oman paikkakuntasi tapahtuman tilanne! Tervetuloa mukaan kaikkiin tapahtumiin terveenä: Kuten huolehdit ripsiäisten leviämisen torjunnastakin, niin toimithan vastuullisesti myös koronaviruksen leviämisen ehkäisyssä.

Tiedot

Päivämäärä: