Helmikuun huonekasvisuku

Helmikuun huonekasvisuku on kultaköynnökset.

Hei kaikki huonekasveilijat! Tehdään vuodesta 2020 aivan erityinen huonekasvivuosi juhlistamalla kuukausittain vaihtuvaa kasvisukua, jonka Huonekasviseura julkaisee aina kuun alussa.

Helmikuussa jatkavat ihastuttavat Epipremnumit, eli kultaköynnökset!

Liity mukaan huonekasvihypetykseen ottamalla kuva omasta Epipremnum-suvun kasvistasi ja kommentoimalla se Huonekasviseuran Facebook-sivuilta löytyvään, kiinnitettyyn julkaisuun 15.2.2020 mennessä. Samalla voit halutessasi ilahduttaa muita kertomalla jotain kasvistasi. Raati valitsee tykättyjen kuvien joukosta voittajan, joka pääsee seuran sivujen kansikuvaksi. Huomion arvoista on, että vaakakuvat soveltuvat kansikuvaksi hiukan pystykuvia paremmin.

Annetaan ihailumme kultaköynnöksiä kohtaan näkyä koko helmikuun ajan kuvien, tarinoiden ja tiedonjakamisen muodossa.

Instagramissa merkkaa kuvasi
#kuukaudenhuonekasvi #helmikuunhuonekasvi #huonekasviseura

Jaamme kuvien parhaimmistoa Huonekasviseuran some-kanavissa koko kuukauden ajan!

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.